2026-06-18 Jueves Torsdag

Idag kände jag mig ok igen. Tur det, för det kom tre norrlänningar på besök. 

Tog dem med på en sightseeingrunda i trakten. Självklart till balkongen.

Alonso den tolfte (XII) ville ha en selfie med Thomas 😊

Lite sevärdheter blev det. Nog den mest fotade stranden på många mil.

Finns mycket att titta på 👀 

Den ena saken vackrare än andra.

På kvällen lite samkväm down town Friggi. Hela tre platser förärade vi besök. Fin avslutning på trevlig dag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

2/8 -25 Rallylördag.

4/8 -25 Måndag