2026-06-18 Jueves Torsdag
Idag kände jag mig ok igen. Tur det, för det kom tre norrlänningar på besök.
Tog dem med på en sightseeingrunda i trakten. Självklart till balkongen.
Alonso den tolfte (XII) ville ha en selfie med Thomas 😊
Lite sevärdheter blev det. Nog den mest fotade stranden på många mil.
Finns mycket att titta på 👀
Den ena saken vackrare än andra.
På kvällen lite samkväm down town Friggi. Hela tre platser förärade vi besök. Fin avslutning på trevlig dag.
Kommentarer