2026-06-15 Lunes Måndag
Fin måndag. Såg till att göra iordning bevattningen här runt gården. Bytt lite slangar o munstycken. Fick bort lite onödigt.
Lyckades både få isär och ihop denna. Nu med en hel elkabel in 😊
Visserligen måndag men såna här dar ska man ta det väääldigt lugnt 😎
Svalare inne så passade bra fixa lite uppdateringar.
En prestation av en skakig gammal man att hyfsa till Bm och därmed spara några €.
Kommentarer