2026-06-15 Lunes Måndag

Fin måndag. Såg till att göra iordning bevattningen här runt gården. Bytt lite slangar o munstycken. Fick bort lite onödigt.

Lyckades både få isär och ihop denna. Nu med en hel elkabel in 😊

Visserligen måndag men såna här dar ska man ta det väääldigt lugnt 😎

Svalare inne så passade bra fixa lite uppdateringar.

En prestation av en skakig gammal man att hyfsa till Bm och därmed spara några €.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

2/8 -25 Rallylördag.

4/8 -25 Måndag