2026-06-07 Domingo Söndag

Visserligen Söndag, men nåt kan man ju alltid göra. Särskilt när det är lite grått.

 Då gäller det att passa på. Men vi upptäckte snart att värmen var inget fel på. Nu är i alla fall alla grenar tillvaratagna. Britta håller i och staplar o jag sågar. Bra flyt.

Så har vi ved för en vecka till. Och sen en rishög förstås som vi inte vet var vi ska göra av.

Jorå, svettiga blev vi. Skönt med ute dusch och sen ett hopp i poolen.

Vilade till MotoGP på eftermiddagen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

2/8 -25 Rallylördag.

4/8 -25 Måndag