2026-06-04 Jueves Torsdag
Alltså. Ibland måste man ju bara prova. Jag har ju inte så vackra fötter enligt Brittmarie. Ni vet spruckna hälar och nog lite nagelsvamp. Men det finns ju alltid lösningar om man söker på nätet. Eller YouTube. Så nu gör vi ett fullskaletest 😁. Vad sägs om Cola, bakpulver, vinäger å lite varmvatten.
Nu har jag fötter som ett spädbarn 🤣.
Särskilt efter Brittas behandling.
Fixat till dörrlås både uppe o nere på garageportarna. Blev att bulta fast en liten tröskelbit som stöd. Nöjd.
Nöjdare.
In till byn för lite socialt umgänge. Måste ju stanna vid Ninja o låta henne smaka nåt gott.
Det blev en pilsner med Lisbeth o Håkan på en skuggsida.
Walter får bara springa en kortare bit nu i denna värme. Vi har full koll.
Kommentarer