2026-06-21 Söndag Domingo

Frulle hos Figge  Då dök Elisabeth upp och levererade Erik.

Fortsättning följde i containern. Nu skulle motorn igång och det lyckades. 

Sen flytt till Fredriks verkstad för fortsatt jobb. Flytit på bra idag. Lite bekymmer bara med lite lågt oljetryck vid tomgång. Lär höja varvet till 2.000 o kanske byta olja? Obra.

Sen återstår puts o hjulinställning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

2/8 -25 Rallylördag.

4/8 -25 Måndag