2026-06-02 Martes Tisdag

Monterat hyllor i förrådet. Vi köper nog ett par till. Ska bli skönt få iording. Alla behöver ju inte bli fulla. Stort tack till grannar o vänner som hjälpte till att förverkliga detta.

Blev mycket bada idag. 34 i skuggan. Även Walter doppar vi ofta. Enligt regelböcker ska han ju inte ens få vara ute i denna värme.

Vi väntade till sent innan grillen kom igång.

Testade storflaska idag (1L). Så slipper vi gå så ofta 😁 🍺

Som ett slagfält. Klubborna smakade nada. Salladen kanon. Så här ser det ofta ut efter att vi glufsat färdigt. 🤣


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

2/8 -25 Rallylördag.

4/8 -25 Måndag