2026-06-02 Martes Tisdag
Monterat hyllor i förrådet. Vi köper nog ett par till. Ska bli skönt få iording. Alla behöver ju inte bli fulla. Stort tack till grannar o vänner som hjälpte till att förverkliga detta.
Blev mycket bada idag. 34 i skuggan. Även Walter doppar vi ofta. Enligt regelböcker ska han ju inte ens få vara ute i denna värme.
Vi väntade till sent innan grillen kom igång.
Testade storflaska idag (1L). Så slipper vi gå så ofta 😁 🍺
Som ett slagfält. Klubborna smakade nada. Salladen kanon. Så här ser det ofta ut efter att vi glufsat färdigt. 🤣
Kommentarer