2026-06-17 Miercoles Onsdag

Vaknade och kände mig matt. Inbillning? Hade en del att göra idag. Ska ju snart åka upp till Sverige. Gick ner till släpet för att fixa några detaljer och kände mig bekymrad därför att jag hade värk i lederna och orkade ingenting. Väl klar gick jag upp till huset och kände att jag var helt slut. Måste ju vara nåt fel. Googlade lite. Tror vi fann svaret ovan. Har även feberkänsla och lätt illamående. Blir att ta det lugnt idag.
Inte en knop idag. Tänk vad ömklig man kan bli. Fast feber när det är 31° ute är nog lite jobbigt. Kunde iaf hjälpa Bm att rulla ihop poolisoleringen idag. Kommer nog inte bli nå mer värst kalla nätter nu. Är ju faktiskt samma temperatur i vattnet nu.
Men till Malaga för att agera skjuts fick hon åka utan min o Walters hjälp. Vi får besök en vecka 😊. Brittas Tilde o Essy kom hit för en vecka. De lär inte klaga på vädret 🌞
Tog scootern o drog till Audika, igen. Drygt 2,5 mil. Inte helt lämpligt i shorts o T-shirt. Men dryga 30 får ursäkta en del. Härlig känsla oavsett o känna de varma vindarna.
Lovar att uteserveringarna är välfyllda även här i Velez-Malaga.
Ravi kom förstås ner för att hälsa på tjejerna. Passade på att fånga hans sår i panna och kind. Ser ut att läka bra. Redigt hack i benet åxå men nu går han på alla fyra
Kommentarer