Fredag 3/10

Sovmorgon!
Jättelugnt. Jag o Sara tog motorcykeln ner till Frigiliana för att lämna in motorsågen på kedjebyte. Sen ska det kapas ved för hela vintern. 😊  Sara är inte riktigt lika enkel att ha med på hojen som Nisse var. Han låg still. Sara tror att varje resa är lika med jakt. Men hon hade nog önskat sig två huvuden då hon gärna vill ha koll på båda sidorna samtidigt. 


En långpromenad runt området hann vi med samt att hämta bilen från service hos Peugeothandlaren i Weles-Malaga. Däremellan nån timme i hängmattan. 



Hon hoppar verkligen upp på motorcykeln när vi ska åka. Hon hoppar verkligen upp i hängmattan när jag ska gunga. Den här lilla damen älskar nog mig lika mycket som matte gör. O jag älskar dem båda!

Kommentarer

Brittmarie sa…
Ja Sara verkligen dyrkar Ola men det inga problem för mig. Rätt lätt att vara dubbeltvå�� Älskare r båda❤️/Brittmarie

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles