2024-05-09 Torsdag-Jueves


Återigen på besök hos Christina på Audica i Vélez-Málaga. Vi har ju bekymmer med blåtandsanslutningen till min telefon. Har fått bekräftat från Apple att det inte är nåt fel på min telefon så nu är det allvar. Väldigt hjälpsam och engagerad personal så där finns inget att klaga på. Bara faktumet att det inte funkar så bra. Nu har jag fått låna ett annat par o sen kommer jag tydligen få ett helt nytt par av värsta sorten. Jag är optimistisk o tror det blir bra till slut. 
Måste erkänna att den här hörselnedsättningen stör både mig o Britta kraftigt. Bara göra det bästa av det. 


Blev stoppad av Pepes Ninja på hemvägen. Först blev hon lite rädd när jag kom men när jag öppnade hjälmen så var det helt ok. Roligt. Så mysig. 


Passerade denna fina jakaranda på hemvägen…


Lägger en film från flygningen i tisdags. Mycket snö kvar däruppe i Sierra Nevada. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles