2024-06-27 Torsdag-Jueves #6


Idag var jag på avtalat möte med vår 
”konsumentombudsman” i Torrox beträffande vår husbilshistoria. Passade på ta med vart skrivaren tagit vägen jag köpte i februari och elverktygen jag köpte i April… går bra nu 🤣🤣. Tur vi har snälla grannar med printer. 


Sen blev det bilen till Lena i Almuñecar för stt hämta våra deklarationer. Klara dan före dan. Mañana landet via den hårda skolan 🙄. 


Oj!! Ser man på… Jose har kontaktat Kiko. Han har nog inte mage kontakta mig efter att han ljugit om att hans WhatsApp inte fungerar. 
Nästan att jag blir ännu argare nu. Osdag, Torsdag, Fredag. 
Det betyder ju att han fixar färdigt allt på tre dagar (inklusive fyllning av gas till AC etc. plus noggrann provkörning)från det skick den stod i den 15 Mars tills i Onsdags. Känns som vårt besök och sedan polisanmälan gjorde susen. Det hade inte funkat utan vår svärdotter Lucias hjälp. Hon talar ju Spanska. Hon och Peder har varit ett stort stöd i detta. Synd vi inte fullföljde i höstas när de tog initiativ. Men då dök ju polisen Kiko upp och det kändes som vi skulle kunna lösa detta utan inblandning av myndigheter. Nu får José skylla sig själv. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles