2024-06-09 Söndag-Domingo


I morse körde jag trimmer medans incarfilmer från JanE laddades ner från molnet. Försöker få det framkomligt där det finns att skörda. Miquel lägger bara sten o verkar inte orka mer än det. 

Sen tog redigering vid. Så här kan det bli. 

Inifrån vår bil i lördagens Kolsvarunda. De e de som kallas incar. Självklart passar jag på att framhäva våra sponsorer. 


Låg en stor hög med grenar som jag ville göra något åt på eftermiddagen. Jag orkade hälften. Sen blev det dusch o bad o vila. 


Kollade in vårt stora blommande kaktus (eller palm?) 


Det var en himla aktivitet såg jag. 


Framförallt hörde. Måste ju vara bin …och inte getingar. 


Britta bjöd på revben. Avocado till förrätt är standard. 


På kvällen egen grymt god sangria. Nån sequenzematch blev det inte tal om längre. Kan det bero på mina många raka segrar så att jag leder månne? 🤣🤣


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles