2024-06-08 Lördag-Sabado


Lördag morgon o mina gubbar är på plats att serva JanE i Kolsva. 


Jag gör mig redo för ett trimmerrace. 


Så här högt är gräset nere hos Miquel. 


Alltså där nere. Men det får nog vara tills vidare. Något måste ha hänt i Miquels familj. Han har inte gjort nåt här på hela försommaren. 


Nog för idag. Tar med mig dagens fallfrukt. 


Våra terasser är iaf vältrimmade nu. 


Försöker göra en gång upp vid vår tomtgräns. Har ett par olivträd som jag nog tänker ta ner. Mer ved 🤪. 


Nu e gubben färdig för idag. Riktigt färdig. 


Just nu står världen still för oss. Vi följer andlöst Jan-Erik och Jims framfart i vår Lazlo i Kolsvarundan. 


Nu inne på service efter två körda sträckor. 


Däckbyte kan kanske hjälpa lite att kapa de sista sekunderna. 


Bara 1,6 upp till ledning. 💪 …som de tog med 1,9 till sista sträckan. Där var Johnsen värre så det slutade med en välförtjänt andraplats och hel bil. Kul. 


Nu får Lazlo vila lite tills vi kommer till Sverige. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles