2024-02-09 Fredag-Viernes


Kallt. 


Vackert. 


Kallare. 


Delmål 1. Malung. 


Sovstugan. 


Hann se när Marcus Wandt kom tillbaka till moder jord. 


Så till anmälan vid Folkets hus. Många redan i kön. Allt flöt på. 


Besiktningen var smärtfri. Allt fixat utan att min ärade Co-driver kommit på plats 😉. Undrar varför han inte litar på mig… 😳. Har ju inte varit med lika länge 😉. 
Det är den gröna Lazlo som är min. Kom in som tvåa bland de 130 anmälda. Efter framfusiga MiRo Motorsport. Jag som ju har startnummer ett bör ju hålla mig här i täten. Vi får väl se hur det går…🙄. 


Nu tillbaka i stugan. Liten men varm o go. Blidde en kvällsfika. 


Kikat lite på kartan. 10 mil SS (fartsträckor) på isiga



Första är nära tre mil vilket anses långt i dagens läge. 









Tidsplanen ser ut så här. Lista ut den om Du kan 😁. 


Gamle chauffören ligger redan o chillar. Klockan e halv tie å ännu ingen kartläsare. Hur beräknar tider månne?? 🤣


Men se där!! Nu kom Victor 👍


Nu ska han ta tag i pappersbestyren. Klockan är 22. Jag tror jag sover lite nu 😊




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles