2024-02-01 Torsdag-Jueves


Gråmulen morgon. Mandelträden piggar upp. 


Blev att jobba med denna. 


Fick ju finbesök av Titti o Eije. 


Blev en trevlig middag o eftermiddag. 


Har ju bara precis hunnit hem. Nu blev det läge att tänka på hur bra helgen blev både för Brittmarie o mig fast på helt olika sätt. Hon skulle ju åkt med Miranda till Marocko 🇲🇦 oavsett. Det var ju en födelsedagspresent från Miranda. Jag skulle stanna hemma med hundarna. Det var helt klart överenskommet. Så fick våra fantastiska grannar Pia o Kent reda på att jag skulle missa första deltävlingen i 1300 Rallycup. Så i ett svagt ögonblick erbjöd de sig att Kent skulle kunna stanna i vårt hus med hundarna. 
Så det är extra roligt för mig att komma hem hit med full pott. Då hade han inte långtråkigt här förgäves. 
STORT TACK!! Utan dem inga poäng 🙏♥️. 


Måste bara visa er vad vi ser varje gång vi åker hem med våra hundar när vi varit hemifrån. Man blir varm i hjärtat av att se honom. Detta var igår em när vi kom från flyget. ♥️


Hann nås av ett tråkigt besked från en sann rallyentusiast. Alltså samma dag som jag flög hit. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes