2024-02-05 Måndag-Lunes


Fick tillbaka min fil med bokmanuset i natt någon gång. Tyvärr bara en dröm. En verkligt verklig dröm. Jag tror tom jag dubbelkollade (i drömmen 🤣 ) så att jag inte drömde 🤣. 


Gav Ravi en present idag. Ett tufft Nissehalsband. Det gick smärtfritt. 


Testade även med koppel. Gick långt över förväntan. 


Duktiga hundar (Sara med) vilar på högsta punkten. En bra bit över hundra meters nivåskillnad. 


Här började mitt jobb med Pepes maskin. Allt material bortgrävt runt vattencisternen för att ge plats åt ett skjul till hästen. 


Nästan hemma. Ser ni lilla ”baggern” (tyskt uttryck) nere till vänster som nu är min. Kanoninvestering. 


Dagens rutt kallar vi den långa. Lät Walter o Ravi gå i koppel hela tiden till halvvägs nerför. Inte hjälpte det. Walter hann ändå springa hem o upp till Pia o Kent o äta upp all katternas mat…. Vad gör man?


Pizza från affären. Ärligt. Om jag blev serverad en sån här på en restaurang så skulle jag resa mig och gå. Nu åt jag upp den. Å hundarna fick inget. 


Åsså ytterligare ett rånförsök. 🙄


Åsså e Matte hemma igen. 👍🤪 
Fast då är vi redan en timme in på Tisdagen. 
Så om sådär tjugosex timmar bär det av till flyget igen. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes