2024-09-25 Onsdag-Miercoles



13 grader o regn. Sanslöst fort man anpassar sig. Känns helt normalt och ok. 


KNon det här att komma tisdagar. Nu när det inte är några svancerade reparationer så hinner jag fixa allt själv. Så tacksam få bo hos Figge o sen bara ha fem minuter till verkstan. Trots att Jonas har mer än fullt upp så låter han mig hållas. Här levereras nån jättegripskopa de just har helrenoverat. 


Tog tid på mig idag och mätte upp hjulen jättenoga. Skönt när man ser stt det knappt var något att justera. 


Bara höger fram efter fjäderbensbytet. I övrigt bara ändrat någon mm bara för att prova om jag kan känna skillnad. 


Sen kollade jag öven med hjulen utfjädrade både fram o bak samt som här, när bilen rollar. Tror att man fått till geometrin rätt bra original. Drt är väl färför den upplevs så lättkörd. 


Självklart kollade jag med en fingerad besättning. Snyggare än denna hoppas jag man åtminstone är. 


Figge har redan fått tillbaka sina äpplen i flytande form 👍. 

Lite trött o hängig. Lär bli tidig kväll idag med. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes