2024-09-02 Måndag



Riktigt roligt nu på morgonen. Olle o jag svängde förbi Lindesberg o hämtade Johnny som haft det kämpigt med hälsan en längre tid. Lite bättre nu när han fått en ny laddning antibiotika. 


Målet var måndagsmötet på Biltema i Örebro. Attans vad plikttrogna många är. Där försvann en timme igen. 


Efter att ha återbördat Johnny så åkte Olle o jag på upptäcksfärd. Vi ville spana in ett eventuellt boende för Britta, mig o Walter om det skulle bli aktuellt. Såg bra ut. Faktiskt lite bättre än vårt görra i Spannarboda. Detta inom samma avstånd till Frövi vilket var bra. 
Lunch hemma hos Olle o Ingalill innan jag åkte hem till Furulid. 


Eftermiddagen ägnades åt att göra iordning ett antal vykort att skickas till mina sponsorer. 


Bara ett halvljus tyder på att detta är från sista sträckan. Blir tidig kväll. Resdag i morgon. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes