08-12 Viernes - Fredag


Britta hängde med Pia o Kent till beachen. Gott om plats. 


Jag stannade med hundarna. Men sen blev det dax säga till Walter att ”Nu stannar Du här”. Jag skulle nämligen åka in o möta de andra i Torrox. Denna gång faktiskt utan jyckarna. 
Visst är det helt fantastiskt att kunna lämna den här helt lösa o utan staket. De lämnar inte vår gård!! 👍🙏♥️


I Torrox blev vi sex pers vid ”The chicken shacket”. Tony o Janet kom såklart. Lika kul som vanligt. Tänk vad skratt må förlänga livet. 
Jag o Kent. 


Tony. 


Janet o Tony. 


Pia o Britta. 


Britta å Janet. 🤣. Tror vi alla tog absolut vitt skilda rätter. Alla helt ok. tror jag. Min bara för stor. Men det tyckte nog Sara o Walter bara var bra. 


Tog vägen via Torrox Pueblo hem. Nya paraplyer på plats. 


Hemma igen så vet jag inte riktigt vad som tog åt Britta. Hon sa hon kunde gå på vatten. 


Gick sådär. Tur telefonen låg på bordet. 


Häftigt läsa resultat från SM i Fagersta. Patrik Flodin med din grH Volvo i en klass för sig och före flera dyrare fyrhjulsdrivna RC2 bilar. Men inte just här på SS3. Där är Robert Andersson före honom. Robert var han som rättvist passerade oss på sista deltävlingen i 2018 års Sukkacup. Junioren William Binbach höll vi iaf bakom oss. Nu har han hunnit utvecklas. Å även hamnat i långt häftigare bil. 👍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

31/8-23 Torsdag-Jeudi 🇫🇷

14/8-23 Måndag

6/9-23 Miercoles