2024-07-20 Lördag



Blev ingen rolig natt. Walter mådde väldigt tydligt inte bra. Nära panik på natten när bulan brast. Blod överallt. 


Ingen vacker syn med min gubbmage där men jag lyckades faktiskt lugna honom. Han låg där o sen på min arm tills jag fick kramp. Kände sig tydligen lite tryggare o lugnare. Britta langade ihopvikta toapappersbitar hela tiden. Väldigt lite sova denna natt. 


Britta hittade ett bandage i en av bilarna. Svullnaden har åtminstone gått ner. 


Var planerat åka till dotter Ingela o Stefan utanför Örsundsbro. Vi fullföljde efter att ha stannat vid apoteketet i Köping och handlat bandagegrejor. 


Härligt komma dit denna fina lördag. Dotra ser jag inte varje dag. ♥️♥️. 


Efter god utelunch hann vi med att förödmjukas på en runda frisbeegolf innan dessert o kaffe. 


Besöken blir aldrig så utdragna pga Ingelas ME så till kvällen hann vi med en sillamacka i det fina vädret. 


Hemma fick Walter prova det nya bandaget. 


Sen hittade han ett kanonställe att kolla på katter från. 
Så himla skönt att han inte drar efter dem. Så lydig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes