4/12-23 Måndag


Full fart i Sukkaverkstan. Längre fjädringsväg orsakar problem att lösa. Styrstag som tar i karossen. Inte bra. Åtgärdat idag. Figge just tillbaka med skyddsplast han hämtat. 


Englin har resurser men när inte det räcker kilar jag över till Fredrik Grahn. Han ska nog va glad jag bor i Spanien 🤣. 


Förutom vanliga bilreparationer så är han expert på Skodas och Subarus rallybilar. En skoda R5:a rakt fram (hans egen) o en dom skymtar till höger. 


Själv tog jag tag i hjulinställningen på Lazlo till kvällen. Nu står allt som jag vill. 


Hemma har Britta varit till veterinären så juckarna fick sina årliga rabiessprutor. 


Själv glömde jag bort att äta på hela dagen. Det fick bli  ett skrovmål på lokala syltan. 


Fortsatt kallt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes