2024-10-05 Lördag


Så då fick jag bläddra i en pensionärsblaska för första gången. Undrar när de ska skriva om rally 😁. 


Faktiskt nästan +4 denna frostfria morgon. Men så är det rejält grått. Tycker att jag haft en fantastisk tur med vädret. 


För en gångs skull så var jag flitig med Spanskan. Inte tycker jag att jag kan nåt men men nog är det mer än innan jag började försöka 😁


Kollade en spännande sprint i MotoGP. 



Men i övrigt spenderade jag nästan hela dagen åt att tyda vad Transportstyrelsen har skrivit för nya regler som vi kommer att ha att rätta oss efter i framtiden. Å allt detta pga en tjurig gubbe som inte gillar monopol. 


Så blev det dax att lämna EMRik för denna gång. Har kännts jättebra att ha hunnit göra så mycket förutom tävlandet. Himla tur jag har o haft mina gubbar S-Å, Olle o Figge. Utan dem har detta inte funkat. 


Lite tillbakakaka blev det väl när Olle o jag röjde upp på Figges loge. Detta blev liksom över. 


Nu får han in en av sina SAABar. 


Även gräsklipparn har fått gott om plats. 


Å här kommer Olle för att skjutsa mig till Västerås. Tror han är hemma igen innan jag har bordat. 


Blev lite väl tidigt för ovanlighetens skull. Tomt på folk två timmar före avgång. Men jag hinner ju skriva. 😁


Blev en dyrlunch på stället. Men jag blev faktiskt både mätt och nöjd. Kosta ju under tvåhundra!!


Ser att gästerna är på plats och redan i badet. Kul ♥️

Det får bli allt för denna lördag. Sitter ju på planet till denna dag är slut. ✈️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2024-03-08 Fredag-Viernes

6/12-23 Onsdag-Miercoles

2024-02-09 Fredag-Viernes